Ha saját kozmetikai szalont vezetsz, vagy szeretnéd építeni a személyes márkádat, egy idő után elengedhetetlen lesz egy weboldal elkészítése. Ez azonban önmagában nem elég. Ahhoz, hogy a márkád növekedni tudjon, fontos a rendszeres, minőségi tartalom előállítása, a lehető legtöbb felületen. A blogírás ennek egy szuper módja, összeszedtük azt az 5 témát, amiről érdemes írnod a kozmetikád weboldalára.
Miért fontos a blogírás kozmetikusként?
A folyamatos tartalomkészítés az online marketing elengedhetetlen eleme. Mi az, amit nyerhetsz, ha rendszeresen teszel közzé tartalmakat?
- A különböző platformok (Facebook, Instagram, Google) algoritmusai folyamatosan figyelik a bejegyzéseket, és előnyben részesítik azokat, amik értéket adnak. Éppen ezért, ha rendszeresen írsz, posztolsz, ezek a platformok előnyben fognak részesíteni, így segítenek, hogy minél több embert elérj.
- Ha szakértője vagy egy területnek, egy kezelésnek, az meg fog látszódni azon, ahogy írsz róla. Egy potenciális vendéget a szakmai cikked könnyedén meggyőzhet arról, hogy téged válasszon.
- A közvetlenség, a folyamatos kapcsolattartás a már meglévő vendégkörödet megerősítheti, egy új vendégnek pedig imponálhat az a közösség, amit felépítettél, és az a téma, amiről lelkesen és szeretettel írsz.
Nagyon fontos, hogy ne csak amiatt írj, mert fontos számodra az elérés. Azért írj, hogy értéket adj át!

Mire lesz szükséged a blogíráshoz?
- Meg kell határoznod azokat az értékeket, azt a tudást, amit át szeretnél adni. Tudnod kell, miért fontos az, amit írsz.
- Szükséged van egy weboldalra. Ez lehet nagyon egyszerű is, a lényeg, hogy a legfontosabb információk megtalálhatóak legyenek és tükrözze a szalonod hangulatát.
- A weboldalon belül szükséged van egy blog szekcióra.
- Mielőtt belekezdenél, érdemes néhány témát kitalálnod, amikről írni szeretnél.
- Cikkenként 1-2 óra, amit csak az írásnak szentelsz.
- Rendszerességre. Legalább heti 1 alkalmat szánj egy új bejegyzés elkészítésére.
Miről írj blogot a szalonod weboldalára?
Kozmetikus blog tipp 1: 10 mítosz a … ról
Példa: 10 mítosz a zsíros bőrről
Miért működik?
Mindenkit érdekel az igazság, a valós tények, különösen, ha minket is érint. A bőr megóvása, az egészség kifejezetten ilyen terület. Emellett egy ilyen témájú blogcikkben megmutathatod, hogy valóban jó szakember vagy.
Kozmetikus blog tipp 2: A … trend, ami tényleg működik
Példa: Szérumok és ampullák – a trend, ami tényleg működik
Miért működik?
A legtöbb vendégedet valószínűleg érdeklik az aktuális trendek, szeretik tudni, mi működik és mi nem, mit érdemes kipróbálni. És ki lehetne megbízhatóbb forrás, mint egy szakember? 🙂

Kozmetikus blog tipp 3: Az 5 leggyakoribb kérdés a … ról
Példa: 5 dolog, amit tudnod kell, mielőtt kipróbálod a szemöldöktetoválást / gépi testkezelést / műszempillát
Miért működik?
Egy listázott, rövidebb bekezdésekből álló cikket könnyen el lehet olvasni, mégis értéket adhat át.
Kozmetikus blog tipp 4: A kedvenc kezelésem
Példa: Miért lett a szempillalifting a kedvenc szolgáltatásom?
Miért működik?
Egy aktuálisan felkapott szolgáltatás, vagy bármi, amiről őszintén tudsz jó dolgokat írni, egyrészt pozitív érzéseket kelt az olvasóban rólad mint lelkes szakemberről, másrészt kedvet kaphat, hogy ő is kipróbálja az adott szolgáltatást a te kozmetikádban 🙂
Kozmetikus blog tipp 5: 5 termék, ami nélkül nem indulok útnak
Példa: 5 szépségápolási termék, ami mindig nálam van
Miért működik?
Egyrészt ki tudhatná jobban, milyen termékeket érdemes használni, mint egy szakember, másrészt, ha épp árulsz ilyen terméket a szalonodban, diszkréten reklámozhatod.
Ha hasznosnak találtad ezt a cikket, olvasd el többi bejegyzésünket is, amelyben kifejezetten Neked, kozmetikus szakembernek segítünk a vállalkozásod fejlesztésében. Ha pedig szeretnél egyedi, személyre szabott megoldásokat találni, vedd fel velünk a kapcsolatot, kérj személyes konzultációt. Fordulj hozzánk bizalommal!