5 dolog, amit tudnod kell az üzleti Instagram fiókról

Szerző: | 2020. 06 18. | Blog

Ha már valamennyire beleástad magad az online marketing rejtelmeibe, valószínűleg találkoztál az üzleti Instagram fiók kifejezéssel. Ez egy rendkívül hasznos ingyenes lehetőség arra, hogy megismerd a közönséged, megtanuld, hogyan építsd a márkád. Összeszedtünk 5 szuper dolgot, amit tudnod kell az üzleti Instagram fiókról, ha kozmetikád van.

A hagyományos fiókról 1 perc alatt, ingyenesen válthatsz üzleti fiókra.

Hogyan? A profilodban a Beállítások menüponton belül -> Fiók -> Váltás üzleti fiókra.

Ennyi az egész!

Milyen előnyei vannak az üzleti Instagram fióknak?

Pontos statisztikákat láthatsz.

Ha üzleti fiókod van, láthatod, melyik képed szerzett a legtöbb interakciót, melyik hashtag hozta a legtöbb látogatót, milyen nemű és korú követőid vannak, és még sok más, rendkívül hasznos információt.

Több fontos információt oszthatsz meg.

A személyes fióknál csak egy link elhelyezésére van lehetőséged. Azonban az üzleti fiók esetében a profilod leírásánál megadhatod a szalonod címét, telefonszámát és az e-mail címedet is.

 

 

Ingyen időzítheted a posztjaidat.

Van többféle alkalmazás, amivel előre időzítheted a posztjaidat, de ezek javarészt fizetős alkalmazások. Azonban, ha üzleti fiókod van, a Facebook Creator Studio-n belül ingyen időzítheted a posztjaidat, ugyanúgy, mint a Facebook posztok esetében. (Ehhez össze kell kapcsolnod a Facebookod és az Instagramod a Facebook oldalad beállításain belül, de ezt egyébként is javasoljuk 🙂 )

Indíthatsz hirdetést közvetlenül Instagramról.

Ha van egy jól sikerült Instagram posztod, nem kell megosztanod Facebookon is, az Instagram alkalmazáson belül meghirdetheted. Elég a képre kattintanod, majd alatta a Bejegyzés kiemelése opciót választanod.

Ha szeretnél még több üzletfejlesztési és marketing tippet olvasni, böngészhetsz cikkeink között. Ha pedig személyre szabott stratégiára van szükséged, jelentkezz be hozzánk konzultációra még ma! 🙂