Őszi marketing tippek

Szerző: | 2018. 10 29. | Blog

Az őszi időszakban gyakran megfigyelhetitek azt a jelenséget, hogy a vendégek minél inkább igyekeznek a karácsony előtti időszakra időpontot foglalni, így a végeredmény az, hogy míg az őszi hónapokban alig van forgalom, karácsony előtt már nem bírsz annyi vendéget fogadni, ahányan jönnének. Most elárulunk neked néhány trükköt, amivel enyhítheted ezt a nagy kontrasztot a két időszak között.

 

Különleges szezonális ajánlatok és villámakciók, amikkel felpezsdítheted a forgalmad az őszi időszakban

A direkt leárazást nem ajánlunk, méghozzá azért, mert ha a vendégeid egyszer hozzászoknak, utána nehezen fogják elfogadni, amikor újra visszaállnak a szolgáltatások az eredeti árra.

Engedd, hogy megmutassuk hogyan csináld ehelyett…

 

Adj hozzáadott értéket!

Ahelyett, hogy leáraznád szolgáltatásaidat, egy különleges ajánlat keretében, mely kizárólag erre az időszakra szól, adj hozzáadott értéket mellé!

Íme néhány példa:

Minden pedikűr mellé adj ajándékba egy mainűrt.

Minden hajfestés mellé adj ajándékba egy regeneráló pakolást.

1 órás arckezelés mellé adj 30 perces ajándék masszázst.

 

Adj egy olyan kiegészítő kezelést, melynek elkészítése nem kerül neked sokba, de arra csábítja a vendégeket, hogy korábbra tegyék időpontjaikat, vagy ami mégjobb, foglaljanak két időpontot is egyet novemberre, egyet pedig decemberre.

 

Vásárlási magatartást vizsgáló kutatások felfedték, hogy az emberek többsége sokkal jobban szeret ajándékot kapni a vásárlása mellé, mint olcsóbban vásárolni. Egy konkrét tanulmányban, a vásárlók 73%-a több kézkrémet vett amikor bónuszcsomagban ajánlották, mint amikor ugyanolyan értékben volt leárazva.

 

TIPP: Amikor bemennek hozzád Novemberben ne hagyd ki az alkalmat, hogy elmeséld nekik decemberi ajánlataidat is, hátha felkelted érdeklődésüket, és így azonnal foglalnak arra az időszakra is.

 

Mire figyelj oda?

Soha ne felejts el feltételeket megadni az ajánlataidhoz.

Mindig legyen az ajánlatnak érvényességi ideje, a döntés sürgetésével fokozhatod az ajánlatok eredményességét

 

Egy kis extra tipp erre az időszakra

Black Friday

A Black Friday akciók hagyománya Amerikában vette kezdetét és hivatalos napja a hálaadást követő nap, ami idén november 23-ára esik. Azonban többen már az ezt megelőző hétvégén is el szokták kezdeni, illetve egész héten át különböző akciós ajánlatokkal várják a vásárlókat.

Ez egy remek lehetőség a szépségiparban tevékenykedők számára is, amit érdemes kihasználnod, hiszen a Black Fiday ajánlatokkal felpezsdítheted szalonod eladásait a karácsony előtti csendesebb hónapban is.

Elő a porosodó készleteiddel!

Biztos a Te szalonodban is vannak olyan felhalmozódott készletek, melyek nem váltották be a hozzájuk fűzött reményeket, és mégsem voltak olyan keresettek, mint gondoltad. Itt az ideje, hogy továbbadj ezeken! Gyűjtsd össze ezeket a termékeket egy kosárba vagy rendezd azokat csomagokba és helyezd szalonod egy kiemelt helyére, pl.: a bejárathoz vagy a recepciós pulthoz közel. Ne feledkezz meg a megfelelő prezentálásról sem, lásd el Black Friday ajánlataidat feltűnő feliratokkal és tüntesd fel a termékek eredeti és akciós árát egyaránt.

 

Black Friday a Facebookon

Egy a Black Friday akciókkal foglalkozó kutatás felfedte, hogy főleg Facebook hirdetések tekintetében az előre megjelenített hirdetések jobb eredményeket értek el, mint az aznap megjelenítettek. A november 23. előtti vasárnap a legjobb időpont ajánlataid meghirdetésére Facebook oldaladon, a tanulmány szerint.

 

Hirdess Black Friday nyereményjátékot

Hirdess Facebook oldaladon nyereményjátékot, ami tarthat a Black Friday egész hetén, illetve a hétvégén is. A nyeremény lehet bármilyen szépségápolási szolgáltatás az általad meghatározott összegben, amit a nyertes a januári, februári csendesebb időszakodban tud felhasználni.

A nyereményjáték fel fogja pezsdíteni Facebook oldaladat is, okot ad az embereknek, hogy beszéljenek szalonodról. Arra is remek lehetőséget nyújt, hogy a januári időszakban újra megmutasd magad, amikor a nyertes felhasználja ajándékát és csodás előtte-utána képet készíthetsz Facebook oldaladra.

 

Black Friday Last minute ajánlatok

Egy szépen elkészített kör e-mailben tudathatod vendégeiddel, hogy milyen Last minute kezelésajánlatokkal leped meg őket a fekete péntek alkalmából.

 

TIPP: Mindig ellenőrizd, hogy melyik ajánlatodat kedvelték legjobban a vendégek, így következő évben még sikeresebb lehetsz!

Reméljük hasznosnak találtad cikkünket és sikerült olyan ötletekkel ellátnunk, melyeket megvalósíthatsz saját szalonodban is, ha szeretnél még több üzleti tippet kapni, böngéssz aktuális szakmai tréningeink között! Szeretettel várjuk a lelkes, fejlődni vágyó szakembereket oktatásainkon!